piątek, 1 sierpnia 2014

Tydzień Kreatywny w Tchibo

Dzięki uprzejmości jednej ze scrapbookowiczek na facebooku, dowiedziałam się o trwającym właśnie Tygodniu Kreatywnym w Tchibo. Promocyjne produkty są o tyle ciekawe, że  przydadzą się na pewno nie jednej osobie mającej jak ja "syndrom niespokojnych rąk" :) Tak nazwałam swoją konieczność do tworzenia czegoś nowego.
Ja wybrałam się tam z nastawieniem na zakup kilku potrzebnych mi rzeczy. Jednak wszystko zmieniło się, kiedy dotarłam na miejsce :) Już na starcie zaatakowała mnie miła ekspedientka, która poleciła super zestaw w niskiej cenie. Przyznam, że od razu mnie zaciekawił i z tego względu też go zakupiłam. Poniżej podzielę się z Wami wrażeniami po wypróbowaniu owego zestawu. Całość zestawu miała kosztować grubo ponad 200 zł, ja za niego zapłaciłam 99,99 zł.

1. Zestaw dziurkaczy.
Nie znalazłam tego zestawu na stronie Tchibo. Z tego co pamiętam regularna cena zestawu to 89,99 zł.
W skład wchodzi 10 szt. dziurkaczy. Miło zaskoczyła mnie ich jakość, a właściwie moc. Posiadam kilka dziurkaczy z "Biedronki" i żaden z nich nie radzi sobie z papierami powyżej 200g, nawet ostatnio w jednym z nich połamała mi się dźwignia. Te, o dziwo radzą sobie nawet dobrze.










2. Farbki do stempelków.
Farbki można użyć do punktowego nakładania na stemple lub bezpośredniego stemplowania. Zestaw posiada 8 dwukolorowych pisaków. Cena regularna 19,95 zł. Farbki dobrze kryją i są bardzo poręczne, dzięki czemu można stemplować nawet niewielkie powierzchnie. Jedyny minus to źle dopasowane zatyczki, które cały czas odpadają i narażają tusze na wyschnięcie.





Poniżej dziurkacze i farbki w użyciu:




3. Taśmy papierowe samoprzylepne.
W zestawie było 9 sztuk.

  • Z wysokogatunkowego papieru ryżowego
  • Łatwe do odrywania i naklejania
  • Możliwość indywidualnego opisywania




4. Kolorowe koperty i karty

Zestaw zawiera 30 kolorowych kart z kopertami. Format kartek to A5




Wymiary:
Każda karta ok. 10,5 x 14,9 cm (DIN C6).
Każda koperta ok. 11,4 x 16,1 (DIN C6).


5. Zestaw papierów ksero w różnych kolorach. Grubość papieru 215g.




6. Dodatkowo zakupiłam sobie wycinacz do kółek.
Podoba mi się w nim gumowa podstawka, zabezpieczająca sprzęt przed poruszeniem.  Jedyny jego mankament, to minimalna wielkość wycinanych kółek zaczynająca się dopiero od fi10cm. Dla mnie jest to maksymalna wielkość jaką wycinam. Nożyk posiada zabezpieczającą nakładkę, która chroni przed skaleczeniem.

wg opisu:
  • Nadaje się do papieru, folii i zdjęć
  • Z 3 zapasowymi ostrzami, osłona na ostrza i instrukcja obsługi







Obsługa jest bardzo prosta. Wystarczy jedną ręką przytrzymać nóżkę po środku papieru,a drugą obracać linijkę z nożykiem wokół osi. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz