niedziela, 29 października 2017

Projekty do druku

Od dziś możecie u mnie pobrać pliki do druku różnych projektów papierów do scrapbookingu. 
Projekty są mojego autorstwa z wykorzystaniem obrazów z freepik.pl. 
Pobieranie jest całkowicie bezpłatne, jedyne o co proszę to komentarz o tym, że pobraliście plik. Będzie mi również niezmiernie miło, jeśli poinformujecie mnie o wykorzystanym pliku w swojej pracy.
Pozdrawiam :)

Aby pobrać obrazy kliknij tutaj: Winter Time


Aby pobrać obrazy kliknij tutaj: New digitals


  


Aby pobrać obrazy kliknij tutaj: Kalendarze

wersja polska i wersja angielska

   

Aby pobrać obrazy kliknij tutaj: My Flower 

   



Aby pobrać obrazy kliknij tutaj: Horse


  





Aby pobrać obrazy kliknij tutaj: Ślubne

  


Aby pobrać obrazy kliknij tutaj: Lilac

 

 

 


Aby pobrać obrazy kliknij tutaj: PRL

 

 


Aby pobrać obrazy kliknij tutaj: Army Camouflage

 
 

Aby pobrać obrazy kliknij tutaj: Winter is Coming

 

 


Aby pobrać obrazy kliknij tutaj: Morskie


Aby pobrać obrazy kliknij tutaj: My baby


Aby pobrać obrazy kliknij tutaj: Panieński



Pudełko na PopCorn


Kartka z kalendarza Walentynki



Aby pobrać obrazy kliknij tutaj:  koło czasu



19 komentarzy:

  1. piękne, jeszcze nie pobrałam ale nie omieszkam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł z moro rewelacja, wiem że na taki papier było zapotrzebowanie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama taki potrzebowałam,więc zrobiłam niedługo pokażę efekt :)

      Usuń
  3. Papiery są przepiękne, już myślę nad ich wykorzystaniem, Pozdrawiam Ania Sz

    OdpowiedzUsuń
  4. super, a ten powrót do PRL taki potrzebny na prace dla dojrzałych mężczyzn :)
    dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. przesliczne !!!!!! dziekuje na pewno skorzystam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne są :) Bardzo miło z Twojej strony, że się nimi dzielisz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaraz się przesiądę na kompa i pobiorę.
    Piękne są.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne! Dziękuję za możliwość pobrania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za podzielenie się swoją pracą. Papiery PRL rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super!!! Dziękuję za możliwość pobrania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wielkie dzięki,projekty są świetne pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dziękuję za możliwość pobrania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również pragnę podziękować za możliwość pobrania darmowych wzorów. �� są piętkę i na pewno zaznaczę, przy ich wykorzystaniu, że pochodzą prosto od Ciebie. �� I mam jeszcze takie pytanko: czy byłaby możliwość stworzenia jakiegoś pięknego wzoru z koniem?
    Pozdrawiam serdecznie ��

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dziękuję za możliwość pobrania. Myślę że wkrótce nadarzy się okazja do wykorzystania ich ��.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję :) po prostu świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne! Dziękuję, że się nimi podzieliłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za umożliwienie pobrania, jak tylko wykorzystam w swojej pracy to się pochwalę efektem

    OdpowiedzUsuń