niedziela, 3 sierpnia 2014

Pojemnik na lizaki

Dzisiaj przedstawię krótki tutorial jak szybko zamocować lizaki w eksplodującym pudełku.

Do wykonania pojemnika będzie nam potrzebny papier ozdobny do scrapbookingu o gramaturze 200g, z którego wycinamy prostokąt o wymiarze 19 cm x 6,5 cm. Ja użyłam papier z kolekcji Balonik dla siostrzyczki firmy Galeria Papieru. Motyw ten będzie pasował do całego exploding box'a.




Następnie bigujemy dłuższy bok naszego prostokąta 1 cm z góry i 1 cm z dołu, i nacinamy jak na zdjęciu:



Wycinamy dwa koła z tektury szarej 1 mm o średnicy 3 cm oraz 2 takie same koła z papieru do scrapbookingu.



Wykonujemy 8 dziurek o śr. 5mm w jednym kole z tektury i w tym samym miejscu w papierze.



Sklejamy bok pojemnika.



Koło z tektury z dziurkami podklejamy od spodu "patek" (ja skróciłam długość patek, aby nie nachodziły na dziurki). Tekturka da nam odpowiednie usztywnienie, aby lizaki się nie przewracały i nie zaginały papier pod wpływem ciężaru.


 Koło z papieru naklejamy od góry. Podobnie postępujemy z dołem pojemnika.




Pudełko gotowe, teraz wystarczy je ozdobić wg uznania i zamocować.











2 komentarze: