sobota, 8 lipca 2017

Kurs na filiżankę z kwiatami


Dziś pokażę mały eksperyment z kwiatkami. Trochę znudziły mi się już wazony i koszyki z kwiatami, więc postanowiłam zrobić coś nowego. Bardzo podobają mi się zwisające filiżanki na widelcu i chciałam zrobić coś podobnego, niestety box ogranicza mi wysokość i nie do końca było widać efekt. Dlatego filiżankę umieściłam bezpośrednio na talerzyku. A poniżej kroki postępowania.


1. Wybieramy malutki talerzyk z drewna do decoupage i malujemy go na biało.



 2. Z gąbki do mycia odcinamy górną część do szorowania. Posłuży nam za trawkę. Jest to znany sposób dla modelarzy dioram.


3. Rwiemy lub tniemy na mniejsze kawałki i przyklejamy do wyschniętego talerzyka.



4. Długo nie miałam pomysłu skąd wziąć taką małą filiżankę. Posłużyła mi do tego idealnie butelka po napoju córki Kubusia Waterrr. Odcinamy ją tak jak pokazałam poniżej.

 5. Z tektury falistej wycinamy nieco większe kółko niż dolny otwór formy i przyklejamy jako dno filiżanki.



 6. Malujemy lub tapujemy na biało


7. Wycinamy prostokąt z czystej białej kartki i zwijamy w rulon. Następnie kształtujemy z niej ucho filiżanki.




8. Przyklejamy ucho klejem na gorąco. Filiżankę dekorujemy metodą decopuage.



 9. Przyklejamy filiżankę do talerzyka i zdobimy kwiatami.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz