sobota, 18 listopada 2017

Kilka słów samochwały :D

Moi Drodzy! Ogromnie się cieszę, że moje prace coraz częściej zostają doceniane :D 
Znaczy to, że polepszam swój warsztat a co za tym idzie, osoby obdarowywane mogą cieszyć się coraz lepszymi prezentami :) 
Zawsze się cieszę, kiedy widzę zaskoczenie i uśmiech na twarzy osoby która otwiera zamówiony ode mnie produkt, ale mówię Wam wybić się spośród tylu cudownych scraperek naprawdę łatwo nie jest! :) 
Cały czas staram się poprawiać swoje błędy, długo myślę nad kompozycjami, aby całość ze sobą współgrała, kupuję najnowsze edycje papierów i wciąż staram się dodawać coś zupełnie nowego- niekoniecznie scrapowego. 
Oczywiście codziennie przeglądam blogi innych scraperek, przy czym uczę się nowych technik i ostatecznie zgłaszam swoje prace na wyzwania.
I tym razem udało mi się takie wygrać w Rapakivi i jestem przeszczęśliwa, bo już kilkakrotnie próbowałam tam swoich sił. Najfajniejsze w tym wszystkim jest też to, że box który wygrał w konkursie wykonałam z papierów, które wygrałam w innym konkursie:) Szczęście goni szczęście :)

Jeszcze raz dziękuję !!!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz